Què mengen els musclos?

La primera sortida dels grups de sisè d’enguany ha estat força primerenca, el dia 2 d’octubre; l’alumnat de 6è C va visitar el Camp d’Aprenentatge del Delta de L’Ebre i la Badia dels Alfacs en barca i el dia  26 ho va fer l’alumnat de 6è A i 6è B.

Després d’una presentació de la temàtica de la sortida, els musclos i la seva alimentació a les instal·lacions del Cd’A a Sant Carles de la Ràpita vàrem fer una sortida amb vaixell per conèixer més sobre la badia, el delta i les muscleres i recollir dades per al treball de la tarda.

A la tarda vam completar la feina de recerca i vam fer una apassionant observació dels plancton al microscopi i ara si. ja podem dir que sabem que mengen els musclos que nosaltres ens mengem.

Compartim l’enllaç amb les fotos de la sortida.

Enllaç a les fotos