PREINSCRIPCIONS CURS 2017-2018

S’ha publicat la Resolució ENS/406/2017, de 24 de febrer,  per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2017-2018 (DOGC núm. 7324, de 8.3.2017)

El calendari per a fer les preinscripcions de l’alumnat que el curs 2017-2018 començarà el primer curs del segon cicle d’educació infantil (P-3), és el següent:

PREINSCRIPCIÓ: Presentació de sol·licituds 23 de març al 4 d’abril
La tramesa de sol·licituds per Internet es pot fer fins a les 24 h. del dia 4 d’abril
Publicació de la llista de sol·licituds al centre amb el barem provisional 24 d’abril de 2017
Termini per presentar una reclamació al barem provisional 25 al 27 d’abril de 2017
Publicació de la llista de sol·licituds al centre amb el barem un cop resoltes les reclamacions 3 de maig de 2017
Publicació de l’oferta final de places escolars 30 de maig de 2017
MATRÍCULA: 12 al 16 de juny de 2017

Documentació necessària per a la preinscripció.

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o la nena, si se’n disposa.
  • Certificat d’empadronament.
  • Carnet de vacunacions
  • 2 fotos tamany carnet
  • Empadronament de l’Ajuntament

NOVETAT: També caldrà aportar documentació en els casos següents:

• Quan el pare, mare o tutor/a siguin beneficiaris de l’ajut de renda mínima d’inserció, caldrà portar la documentació acreditativa de que és beneficiari de la prestació..
  • Discapacitat de l’alumne, pare, mare o germà/ana, caldrà portar l’original i fotocòpia de la targeta acreditativa de la discapacitat.
  • Per formar part d’una família nombrosa o monoparental, caldrà aportar el carnet corresponent.
  • Pel que fet l’alumne tingui una malaltia crònica que afecta el sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs, caldrà aportar l’informe emès per un metge o metgessa del sistema públic de salut o un certificat mèdic oficial on s’indiqui la malaltia que té l’alumne/a.

REUNIÓ AL MES DE JUNY PER FER L’ACOLLIDA DE LES FAMÍLIES DELS/LES ALUMNES QUE COMENÇARAN P-3, , on s’informarà de tots els aspectes del centre, en particular en relació al Projecte educatiu i lingüístic del centre i la carta de compromís i s’atendran les consultes que es formulin.

*IMPORTANT: Portar el full de preinscripció i la documentació en els terminis establerts per al període de preinscripció a efectes de dotacions de grups i mestres al centre ( que no s’esperin al juny a fer-ho).