L’escola Sant Jordi a la final territorial dels Jocs Florals escolars de Catalunya

Jocs_Florals_2015

Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’escola van participar als Jocs Florals escolars de Catalunya. En una primera fase es van seleccionar els dos millors treballs, un de cada cicle.

D’aquests dos treballs, un va passar a la final de la fase territorial que s’ha celebrat el divendres 29 de maig. L’alumna que va passar aquesta fase és Maria Comes Garcia, en la categoria C (cicle superior).

Esperem que els nostres alumnes continuïn escrivint i emocionant-nos amb les seves històries.

Enhorabona a Queralt, que va passar la primera fase, i a Maria que va arribar a la final.