La llegenda de sant Jordi, un conta contes per als més menuts i menudes

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El gimnàs de l’escola ha estat protagonista des de primera del matí d’avui, 20 d’abril. La companyia CSF Bosquet Màgic ha representat en dues sessions, una adreçada a l’alumnat d’educació infantil i una altra per a l’alumnat de cicle inicial, la llegenda de sant Jordi.

Bocabadats i bocabadades, embadalits i embadalides, sorpresos i sorpreses, emocionats i emocionades, així de màgics han estat els més menuts i les més menudes de l’escola davant d’aquesta representació de la llegenda de sant Jordi pensada per a ells i per a elles.

Podiem haver començat millor aquesta setmana cultural? Mireu-los i també us quedareu bocabadats i bocabadades, embadalits i …