Festa de final de curs

El proper dijous 19 de juny acaben les classes del curs 2007/2008 i per celebrar-ho, s’organitza una festa. La celebració començarà a les 19:30 hores i hi han previstes diverses actuacions:

-“Un rei que no reia”, obra de teatre representada pels alumnes de 6è A.

-“Una mar de paraules”, obra de teatre que es va respresentar durant la Setmana Cultural.

-Actuació de la Coral Escolar que interpretaran les cançons que van cantar a la VII Trobada de Corals Escolars i a la II Trobada de Corals Caleres.

Per acabar la festa, hi haurà un sopar organitzat per mares i pares de l’AMPA.

Esperem que el temps acompanyi i que sigui una bonica festa d’acomiadament per a tots els i les alumnes de 6è que el curs que ve començaran a l’IES.