El nou CD ja està en marxa…

Tal i com us avançava a l’article anterior, estem preparant un nou CD amb cançons populars catalanes i d’arreu del món. Tots i totes els i les alumnes de l’escola hi participen, així com també els i les mestres i els pares i les mares. Algunes de les cançons que hem gravat són les següents:

-P3: “Quatre pedres” i  “Sol, solet”

-P4: “La Castanyera” i “El despertador”

-P5: “Cada dia al dematí” i “Head” (anglès)

-1r: “Dalt del cotxe hi ha una nina” i “Baa” (anglès)

-2n: “Tengo una muñeca vestida de azul” (castellà) i “Make tume papa” (africà)

-CORAL: “La gata i el belitre” i “És l’hora dels adéus”

Deixaré en incògnita les cançons gravades pels pares i mares i també les dels mestres. Durant la Setmana Cultural de l’escola, al mes d’abril, podreu descobrir el GRAN SECRET!!

Només us puc avançar que estem molt contents dels resultats fins ara, vaja, que tenim uns i unes CANTANTS DE PRIMER NIVELL!!