El Ball de la Castanyada

El passat 31 d’octubre l’escola va celebrar amb un seguit de danses la Festa de la Castanyada.

L’escola va obrir les portes a les famílies de l’alumnat perquè gaudissin amb nosaltres dels balls que per cursos, des de P3 fins a 6è van preparar els nostres i les nostres alumnes.

Durant el dia es van realitzar un seguit de tallers a les aules per celebrar les tradicions de Tots Sants i la tardor. (Veure fotos)

Us deixem la llista de reproducció dels viddeos de les danses. Feu clic que a la icona de la llista de reproducció per a triar el vídeo del curs.