Construcció d’un pal de pluja

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

En l’article anterior, us avançàvem que, per celebrar la festivitat de Santa Cecília, l’alumnat havia construït un instrument de percussió amb materials de reciclatge: un PAL DE PLUJA.

En aquest enllaç, podreu veure les fotos dels diferents grups construint aquest instrument. L’alumnat de 4t, 5è i 6è va ajudar al de P-5, 1r i 2n de Cicle Inicial i l’activitat es va fer de forma col·laborativa. La majoria de “grans” ajudaven els “petits”, però també hi van haver “petits” que van haver d’ajudar els “grans”, us ho puc assegurar!!

De totes maneres, van passar una bona estona “musical” i van comprovar com, amb quatre “cosetes”, es pot construir un instrument molt animat!!