Compartim les roses. Activitat intergeneracional amb la residència l’Onada.

Com ja és habitual, els alumnes de l’aula verda hem anat durant aquesta setmana a l’ Onada, la residència d’avis que tenim al nostre poble.
El que ha canviat aquests dies és l’activitat que hem dut a terme.
Hem realitzat un treball per grups, però diferent al que estem acostumats, doncs els grups han estat formats per avis i xiquets. Hem elaborat diferents contes, dibuixat els seus personatges, realitzat tallers de roses i punts de llibres. Hem comptat també amb l’ajuda d’una estudiant d’educació social que ens ha aportat idees.
Per últim i coincidint amb la diada de Sant Jordi, hem anat a llegir la llegenda als avis, a intercanviar les roses que havíem fet per a ells i a recollir les que ells ens han regalat a nosaltres.
Podem dir que ha estat una experiència molt gratificant per ambdues parts. És bonic veure com ens estan esperant amb il·lusió i ganes de compartir moments amb els xiquets i com els alumnes hem creat un vincle emocional amb ells.