CD de Cançons Populars

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui l’escola està d’enhorabona. Ha arribat, calentet i acabat de sortir del “forn”, el Cd de cançons populars que els alumnes han gravat. Cada nivell, des de P3 a 6è ha entonat dos cançons populars catalanes, però a ritmes de xa-xa-xa, rock, swing, vals, música electrònica,…Els mestres, com no podia ser d’altra manera, també s’hi han animat. El Cd es presentarà per la setmana cultural de Sant Jordi, però aviat intentaré fer-ne algun avançament via telemàtica.

De moment, el CD ha creat molta expectació entre alumnat, pares, mestres i gent relacionada amb l’escola, esperem que quan es doni a conéixer a un nivell més ampli continui aquesta bona acceptació i il·lusió que ens ha fet a nosaltres.

De moment, us deixo penjades les fotos que vam fer durant la gravació. Per les cares que fan els alumnes i també els mestres, ja veieu que ens ho vam passar molt bé.