La Castanyada 2012

castanyada 032

El passat dia 31 d’octubre de 2012, vam realitzar una sèrie d’activitats per celebrar la festivitat de la Castanyada a l’escola. Fins l’hora del pati, vam estar a l’aula i vam realitzar treballs manuals. També van venir els i les alumnes de Sisè disfressats de castanyers i castanyeres i van repartir castanyes per a tothom.

Després del pati, vam anar al pati de Cicle Superior per ballar les danses que havíem assajat. Els pares van aplaudir amb molta energia la “nostra actuació”. Ho devíem fer molt bé!!

En acabar les danses hi va haver l’entrega dels premis del I Concurs de Moniatos i quina va ser la nostra sorpresa quan TOTS I TOTES VAM GUANYAR UN PREMI!!: un lot de llibres per la classe i una polsera metàl·lica. Els moniatos que havíem presentat al concurs van estar exposats durant alguns dies al passadís de Secretaria i Biblioteca i n’hi havia que eren autèntiques obres d’art!

Aquí us deixem dos enllaços per a què pugueu veure les fotos d’aquell dia i també d’ alguns dels moniatos més simpàtics i originals que es van presentar al concurs.

Esperem que us agradin i que el curs vinent hi hagi una Segona edició del Concurs de Moniatos o de Castanyes o del que sigui…

1. JORDI PASCUAL

Hola Joana: Sóc el Jordi Pascual de la coral URV, el segon cantaire més puntual després de tú. M’ha fet gràcia de veure a les fotos de la castanyada la imatge d’un ex professor de la meva filla KÀTIA, que va al CEIP ANGEL GUIMERÀ del Vendrell. Dóna-li records. Ara quan arribi la meva filla les hi ensenyaré i li farà molta il.lusió.