Cantada de nadales curs 2008-2009

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat desembre vam celebrar el final del Primer Trimestre amb una cantada de Nadales conjunta. Vam fer dues sessions:

SESSIÓ PER ALS ALUMNES D’INFANTIL

Es va realitzar el dia 18 de desembre a la tarda, a partir de les 15:15 hores. Els alumnes de P-3, P-4 i P-5, per nivells, van cantar nadales tots junts. Els nens i nenes de P-3 van cantar “Ara ve Nadal”, els de P-4 “Caga tió” i els de P-5 es van atrevir amb dues cançons “El Rabadà” i “Els Reis de l’Orient“. A continuació, la Coral Musicala (que assaja dins del Pla Educatiu d’Entorn, els dimarts a la tarda de 17 a 18 hores) es va estrenar amb tres nadales ben diferents: “Jingle Bells Rock” (en anglès), “Santa Nit” (amb acompanyament instrumental Orff) i “El trineu” (amb acompanyament de percussió). Però la sorpresa encara estava per arribar: a continuació, els pares dels alumnes d’Infantil que ho van voler, van cantar nadales tradicionals catalanes per als seus fills amb karaoke. Cal destacar que aquella tarda TOTS s’ha van passar la mar de bé!!

:

SESSIÓ PER ALS ALUMNES DE PRIMÀRIA

L’endemà al matí, l’últim dia del trimestre, el 19 de desembre a les 11:30 hores, es va realitzar una sessió per als alumnes de Primària. La Coral Musicala va tornar a interpretar les mateixes cançons que el dia anterior per la tarda. Després, tots els alumnes i mestres van cantar, amb karaoke, cançons de Nadal en català, castellà i anglès. També cal afegir que tots els alumnes, des de 1r fins a 6è (i també els mestres), van cantar i riure a cor que vols!!

D’aquesta manera tant divertida i musical, vam acomiadar el 2008, per rebre el 2009 amb moltes ganes i il·lusió!!