Avui la ràdio la fem naltros

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest matí l’escola ha donat el tret de sortida a la setmana cultural 2016, que com és tradició se celebra la setmana de sant Jordi, tant per la seva rellevància cultural com per ser la onomàstica del nostre centre.

Una de les activitats que han estat tota una innovació ha estat “Dia fent ràdio”. Aquest curs acadèmic la col·laboració de l’escola amb La Cala RTV ha donat un pas de gegant i hem passat de les col·laboracions puntuals per a les festes tradicionals del calendari, La Castanyada, Nadal, La Candelera, Sant Jordi a una participació més activa en la que tot l’alumnat de primària s’ha sentit una mica més protagonista.

La data d’avui ha estat especialment important perquè ha permès que l’alumnat de quart, cinquè i sisè hagi tingut l’oportunitat de fer ràdio des dels estudis de La Cala RTV i participar activiment amb els protagonistes de la programació matinal dels dimecres.

Vint-i-dos alumnes han estat protagonistes en el Magazine, el butlletí informatiu, l’entrevista a l’alcalde, les peticions musicals i el Sempre amb tu.

Volem agrair de manera pública la col·laboració de la Cala RTV per implicar-se en l’educació i la formació dels xiquets i les xiquetes del nostre poble.

Moltes gràcies a tot l’equip de La Cala RTV.