Anem a Correus!

Durant aquest primer trimestre, els alumnes de 3r han estat treballant la carta com a tipologia textual. Cadascú n’ha escrit una explicant coses sobre si mateix, una petita descripció de La Cala i de l’escola.

Hem contactat amb una escola de Girona per tal d‘enviar-los les nostres cartes. Així que, ahir vam anar a Correus a tirar les cartes i també ens van explicar com funciona el procés del correu postal, tan de cartes com paquets.

Estem impacients per rebre resposta dels alumnes de 3r de l’escola Taialà de Girona!😊📝

Quan tornàvem cap a l’escola, vam aprofitar per passejar pel port de La Cala i vam poder veure com pescadors caleros estaven recollint peixos de les xarxes.

Moltes gràcies al personal de Correus per rebre’ns tan amablement i explicar-nos tantes coses. Ben aviat rebreu els nostres dibuixos!😉

Cliqueu a l’enllaç per veure les fotos:

FOTOS 3r