Ajuts per al curs 2016-2017

En aquest inici de curs hi ha oberts dos terminis de sol·licitud d’ajuts que poden interessar a les famílies de l’alumnat de la nostra escola. Aquests ajuts són:

• Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu
  • Ajuts per a l’adquisició de llibres escolars del curs 2016/17 per a l’alumnat de segon cicle d’educació infantil.

neeEls ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu van adreçats a l’alumnat que necessiti suport educatiu com a conseqüencia d’una discapacitat o transtorn de conducta i a l’alumnat d’alta capacitat intel·lectual que segueixi programes específics complementaris.

El termini finalitza el 29 de setembre i el tràmit el podeu fer online des del següent enllaç:

llibres_escolars

Els ajuts per a l’adquisició de llibres escolars del curs 2016/17 van adreçats a l’alumnat de segon cicle d’educació infantil amb la finalitat de contribuir al pagament de llibres escolars.

El termini finalitza el 30 de setembre i la informació per realitzar el tràmit la trobareu al següent enllaç: