Ajuts individuals de menjador per al curs 2016-2017

mejadorDEFDel 2 al 31 de maig s’obre el termini per presentar la sol·licitud amb la documentació necessària per a l’adjudicació d’ajuts individuals de menjador per al curs 2016-2017.

La documentació cal presentar-la al Registre General del Consell Comarcal.

Consell Comarcal del Baix Ebre  –  C. Barcelona, 152  –  43500 Tortosa  –  Tel: 977445308

L’alumnat de P-3 té un termini de presentació de la documentació més ampli, fins al 20 de juny de 2016.

Les persones interesades en informar-se per consultar si poden sol·licitar els ajuts trobaran les bases en aquest article o a la secretaria de l’escola. Tammateix us facilitem també el model de sol·licitud.

Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos al Departament d’Ensenyament del Consell Comarcal.

Documentació: