Del 2 al 31 de maig s’obre el termini per presentar la sol·licitud amb la documentació necessària per a l’adjudicació d’ajuts individuals de menjador per al curs 2016-2017.
La documentació cal presentar-la al Registre General del Consell Comarcal.
Consell Comarcal del Baix Ebre – C. Barcelona, 152 – 43500 Tortosa – Tel: 977445308
L’alumnat de P-3 té un termini de presentació de la documentació més ampli, fins al 20 de juny de 2016.
Les persones interesades en informar-se per consultar si poden sol·licitar els ajuts trobaran les bases en aquest article o a la secretaria de l’escola. Tammateix us facilitem també el model de sol·licitud.
Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos al Departament d’Ensenyament del Consell Comarcal.
Documentació:
- Bases reguladores de la convocatòria per a la concessió d’ajuts individuals de menjador a la comarca del Baix Ebre, curs escolar 2016-2017.
- Annex 1. Sol·licitud d’ajut individual de menjador escolar, curs 2016-2017.