Ajuts individuals de menjador. Curs 2017-2018

Des del Consell comarcal del Baix Ebre ens han enviat les bases reguladores de la convocatòria per a la concessió d’ajuts individuals de menjador a la comarca del Baix Ebre per al  curs escolar 2017-2018.

Les famílies interessades podeu passar per la secretaria del centre a buscar el model de sol·licitud i us informaran de la documentació que cal presentar.

Les sol·licituds es presentaran al registre general del Consell Comarcal del Baix Ebre (C. Barcelona, 152 –Tortosa), de dilluns a divendres, en horari de 9h a 14h, acompanyades de la documentació necessària que acrediti la situació econòmica  i familiar.

El termini per presentar les sol·licituds serà del dia 2 de maig  i fins el dia 31 de maig  de 2017. Per als alumnes de P3, el termini finalitzarà el dia 20 de juny de 2017 (Ja se’ls informarà degudament a la reunió que es farà al juny)

Bases menjador 2017-2018

Sol·licitud AIM 2017-2018