Agrupació Vocal i Instrumental

El proper dimarts 25 de novembre començaran els assajos de l’Agrupació Vocal i Instrumental, dins del Pla Educatiu d’Entorn. El grup està format per 26 alumnes de Cicle Mitjà i Superior i alguns d’ells ja van col·laborar amb la Coral Escolar i a les Trobades que es van realitzar el curs passat.

Hi ha moltes propostes per tirar endavant dins de l’Agrupació Vocal i Instrumental, la que ens cau més propera és la Cantada de Nadales, on també hi participaran els alumnes més petits de l’escola (Infantil) i també els pares i mares que s’hi vulguin sumar.

Més endavant, ja n’anireu tenint més notícies!!

Cant coral