ACTIVITAT D’ANIMACIÓ LECTORA: MAPES DE CIUTATS SOMIADES

Un grup d’alumnes de Primer i Segon van escoltar les seves explicacions sobre quina és la feina d’un editor/a, escriptor/a, il·lustrador/a i com arriba a les nostres mans un llibre.

També va fer participar als i a les alumnes fent una breu explicació i dibuix de com s’imaginaven el seu poble ideal. Va recollir totes aquestes idees per incloure-les al seu proper projecte editorial: “Mapa de les ciutats somiades”. Durant la propera tardor sortirà a la llum aquest llibre, on es recolliran idees de xiquets i xiquetes de pobles i ciutats de la nostra província que el Joan ha anat recopil·lant en les seves visites a les escoles. Podeu veure les fotos clicant a sobre:

whatsapp-image-2017-03-16-at-16-07-09