FESTA DE LA CASTANYADA

Els alumnes de l’escola han realitzats diferents tallers de pastisseria durant tota la setmana.

Els nens i nenes d’educació infantil han elaborat coques P.3, panets de xocolata P.4 i rocs de fruits secs i xocolata P.5.

Els alumnes de 1r i 2n han fet  panellets. i els de 3r i 4t pastes de full, llacets, caragolets…

Durant la tarda de divendres vindrà la castanyera a repartir castanyes i els d’educació infantil i cicle inicial cantaran i  ballaran cançons de la tardor.

Els nens i nenes prepararan el menjador per a fer el tast dels menjars que s’han preparat.

Els alumnes de 5è i 6è realitzaran una visita guiada per la BIENNAL D’ART de Sant Pere.