Concurs Apilo

Benvolgudes families, aquest any tornem a participar en el concurs Apilo XII que consisteix en la recollida selectiva de piles i bateries petites.
Igual que l’any passat, el contenidor es troba situat a l’entrada de l’escola. Us animem a participar-hi!

Jornades d’hort amb la Mancomunitat.

Com ja sabeu, l’escola està muntant l’hort, i estem molt engrescats!
Aquest any els alumnes de 4rt estem participant en uns tallers d’hort impartits per la mancomunitat.
Aquesta setmana hem realitzat la primera sessió, primer vam fer una mica de teoria, per saber com s’ha de plantar,… Llegeix més»

ENGEGUEM EL PROJECTE DE L’HORT

Ja ha acabat l’estiu i és hora de posar el nostre hort en marxa.
L’avi Jaramillo ens va venir a ajudar i ens va llaurar la terra. Moltes gràcies Senen!
Ara ens toca a nosaltres delimitar les parcel·les on començarem a plantar. Aquí ja deixem unes fotos… Llegeix més»

Resultat concurs Apilo XII

Com ja sabeu el curs passat vam participar en el concurs de recollida de piles, i cal dir que no ho vam fer gens malament.
L’escola va recollir un total de 190 kg de piles, tot i ser una xifra força alta, no va ser suficient… Llegeix més»

V JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

L’alumna de 4rt B, Judit Busquet, va ser una de les  finalistes de la seva categoria de la 1a fase dels  V Jocs Florals Escolars de Catalunya, és per això que el passat dijous 17 de Maig, ella acompanyada de dos alumnes més vam anar a… Llegeix més»

SETMANA LITERÀRIA DE SANT JORDI

Voldríem agrair als pares i mares voluntaris que han vingut a llegir contes, fer titelles, fer manualitats… la vostra col·laboració.
Moltes gràcies famílies!