CELEBREM LA FESTA DE LA MÚSICA!

Aquest matí tots plegats ens hem trobat per celebrar la festa de la música. Els nens i nenes que estan aprenent a tocar un instrument fora de l’escola i les que fan dansa ens han ofert un bonic concert.

Hem gaudit escoltant veus, guitarres, pianos, violoncels, …i els nostres petits músics ens han ensenyat les qualitats dels instruments i ens hi han anima’t a aprendre a tocar un instrument. Moltes gràcies a tots per la vostra valentia, el vostre saber estar dalt de l’escenari i la vostra gràcia musical, sou uns i unes artistes!

Que la música ens acompanyi sempre!

Us deixem fotos del concert del concert del dimarts i el d’avui divendres:

dsc00817_opt

dscn6302_opt