VISITA AVAN

El dia 30 vam rebre una visita molt especial que no ens va deixar indiferents. Vam tenir la sort de que vingués a l’escola un grup del casal obert de l’ Avan ( Associació Vallès d’Amics de la neurologia).

Els acompanyava la Núria Gili, treballadora social que ens va explicar, entre d’altres coses, algunes de les malalties que pateixen els usuaris de l’AVAN i la tasca que allà s’hi desenvolupa.

La segona part de la xerrada la van protagonitzar els qui anomenen grup de joves extraordinaris. Cada un dels seus testimonis ens va transmetre valor, empenta i ganes de sortir endavant davant de circumstàncies molt dures.

També van poder escoltar l’experiència d’una voluntària i d’un noi en pràctiques.

A tots i cadascun d’ells, els hi donem les gràcies.

Recordem que aquesta visita està emmarcada en el projecte Recercaixa.