Ja tenim nom per les nostres classes!!!

Com cada inici de curs, els primers dies de classe toca triar el nom del nostre grup. D’entrada per escollir el nom vam escoltar i escriure a la pissarra les diferents propostes que havíem preparat. Després de reflexionar una estona, començava la primera ronda de votacions fins que ens vàrem quedar amb els tres noms més votats (a Segon A ens vam quedar amb els cinc més votat perquè al tercer lloc hi va haver un empat). Vàrem fer una última i definitiva votació. Al grup B el nom escollit va ser La Terra i al grup A, Els dinosaures però a la sortida de l’escola ens van dir que una classe de P5 ja havia escollit aquest nom així que… vam haver de buscar una solució. Vam pensar noms relacionats amb els dinosaures i finalment el nom escollit va estar: velociraptors.

2n A: Velociraptors

2n B: La Terra