COMIAT CURS 2016-17

Un altre curs s’acaba, a la nostra memòria dies irrepetibles, jornades màgiques, experiències úniques; però també ens acomiadem de persones que ens estimem molt, tot i que sempre formaran part de la nostra comunitat.

Al llarg del curs hem omplert la nostra motxilla i ara ja és plena del que hem après i dels records.

Riure,  estimar, descansar, valorar el que tenim … és una bona manera de començar aquest temps d’estiu.

GAUDIM DELS NOSTRES! CADA MOMENT VISCUT SERÀ IRREPETIBLE!

Equip del Sant Esteve

PRIMERES PASSES AMB EL MÒBIL I LES XARXES SOCIALS

La setmana passada l’AMPA va organitzar una xerrada molt interessant a càrrec d’enGERARD Gerard Vilanova. Ell ens va donar pautes per preparar a les famílies en l’ús de les noves tecnologies i les xarxes socials en l’àmbit familiar, a distingir entre el bon ús i l’abús, a entendre les necessitats dels nostres fills i filles establint els límits necessaris, a millorar la comunicació familiar, ens va facilitar eines personals per al treball amb els fills i conduir-los cap a l’autoregulació.

Algunes de les preguntes que ens va plantejar varen ser:

Com exercim l’autoritat parental?

Com utilitzen el mòbil i les xarxes socials els nostres infants?

A la seva web podeu trobar molta informació molt útil per totes les famílies: www.ticactiva.jimdo.com

Moltes gràcies Gerard, seguirem CONNECTATS i BUSCANT ESPAIS DE DESCONNEXIÓ!!

NOVA ACTUACIÓ AL PATI DELS NOSTRES SOMNIS, EL MIKADO

El cap de setmana del 27 i 28 de maig vam fer realitat un nou somni, un circuit d’aventura que hem anomenat MIKADO. L’estructura ja està acabada, ara falta col·locar cordes de seguretat, entramat de xarxes, polir fusta,… i deixar-ho tot correcte per tal que els infants en puguin gaudir.
Una altra actuació va ser fer forats a les rodes que ja s’han convertit en un indispensable element de joc.
També vam començar la reparació dels tipis que els vam inaugurar el curs 12-13 i el curs vinent CONTINUAREM.

IMG_0288_opt

SANT JORDI 2017

Celebrem plegats la diada de Sant Jordi, hem compartit activitas amb les classes amigues,  hem visitat la paradeta de llibres i roses, que cada any organitza l’AMPA i famílies de sisè, hem assitit a representacions de teatre a càrrec del Sergi Gil de la TACA, dels nostres Sant Georges (David) i princess (Noeh), ens hem emocionat amb els ritmes trepidants dels tabalers de quart i el grup d’atabalats, hem acabat la diada amb els tallers d’activitats organitzat per l’AMPA. UNA GRAN DIADA!

Clicant l’enllaç trobareu el video dels tabalers de 4t, artistes bona “tabalada”.

Clica aquí el video

JORNADA D’EDUCACIÓ FÍSICA 2017

DSCN86261

El dimarts 4 d’abril tots/es els/les alumnes de primària de l’escola van participar en la IV jornada d’educació física a les Pistes municipals d’atletisme de Castellar. Tots vam gaudir molt de les activitats i del magnífic dia que va fer.

WELCOME NOEH

Today has arrived Noeh Castle-Smith at school. We want to welcome her to Sant Esteve school. She is going to be our speaking assistant until June.

She will pass through our groups from nursery to fifh level in primary. We are very happy and very lucky because we may play and speak in english with her a lot.

This is a project of the  Castellar town hall. The english assistants will give support to our schools in the english  learning process.

WELCOME NOEH and have a nice stay with us!!

dscn8378_opt

JUGANT A L’ATLETISME

Aquest diumenge 19 de març, vam tenir els Campionats de Catalunya d’atletisme per escoles d’alumnes de sisè. Va ser una tarda fantàstica, on els participants van poder gaudir a partir de l’esport i, a més, ens van demostrar una qualitat increïble de  valors. Un dels equips masculí va quedar 3r de la classificació. Felicitats a tots i totes!

img-20170319-wa0025

img-20170319-wa0021

img-20170319-wa0023

CONCERT NADAL 2016

Un any més volem felicitar a tot l’alumnat pel seu entusiasme mostrat a l’escenari, així com el seu talent musical. Ens han transmès molta il.lusió.
Gràcies als Atabalats pel seu ritme, energia i motivació!
Gràcies mestres per les vostres veus i bona feina.

Gràcies famílies per la vostra assistència, col·laboració i participar amb nosaltres del concert.

BON NADAL I BONES FESTES!
img_2143_opt

FIRA DE NADAL 2016

Aquest any a la Fira de Nadal Solidària hem recollit 1.025€ per la nostra escola germana a Pushkar (Índia). Els enviarem a la Fundació Fior di Loto perquè els inverteixin en la millora de l’ escola i l’educació de les nenes de Pushkar.

Moltes gràcies a tothom per participar-hi. Entre tots cada any fem possible que aquest Projecte de Cooperació continuï.

20161216_164505_hdr_opt

ELS DE SISÈ HEM GAUNYAT EL CONCURS “LA IMPORTÀNCIA DE LES ABELLES”!!

La Marina, una alumna de sisè B, ens va portar un cartell per participar en un concurs sobre la importància de les abelles. Tots ens vam engrescar a participar-hi. Aquest projecte ens ha permès aprendre moltes coses sobre el món de les abelles, una espècie en perill d’extinció. En aquest mural donem idees per poder ajudar-les des de casa.

No només hem après sinó que també ….. HEM GUANYAT EL CONCURS, SOM ELS PRIMERS DE CATALUNYA!!

dscn6341_opt

BONES FESTES D’HIVERN

Bones festes a tothom!!

robot-acercandose-54791televisionkite-flyinggifs-animados-trenes-de-navidad-7133708