No vas poder venir a les portes obertes?

A part de tot el que trobaràs al web i a les xarxes socials, et deixem aquests dos vídeos on pots veure com és un dia a les aules d’I3 i un recull de moments ben divertits de festes, activitats, sortides i colònies.

ARRIBA EL CARNESTOLTES!

Ja tenim aquí al Carnestoltes! Al matí l’han pogut conèixer els i les alumnes d’infantil i a la tarda els de primària.

Ha arribat amb molta gresca, acompanyat de l’alumnat de 6è per fer el pregó i anunciar-nos les consignes i de l’alumnat de 5è amb una batucada!

JA TENIM LES CONSIGNES!

Avui ha vingut el Carnestoltes a l’escola i ens ha dit les consignes que haurem de dur els propers 3 dies! Per cert, us hi esperem a tots divendres a la tarda a la Rua de Carnaval!

CONCERT DE NADAL ’23

El passat dimecres 20 de desembre, tota l’escola vam celebrar el nostre tradicional concert de Nadal. Per a que tingueu un bon record i perquè també pugueu gaudir de les actuacions totes i tots els que no vau poder assistir… aquí us deixem els vídeos de les nadales dels diferents grups. BONES FESTES! Ens veiem al gener!

DOSSIER FAMÍLIES I3

Benvinguts a l’escola Sant Bernat! Aquí podeu consultar el dossier de la reunió inicial amb les famílies d’I3 que hem fet durant aquest mes de juliol.