L’AUCA DE SANT JORDI

Com cada any, aquí teniu l’auca de Sant Jordi creada amb la col·laboració de l’alumnat dels diferents grups de l’escola. Tant el text, com els dibuixos, com les veus són de l’alumnat del Sant Bernat! Acompanyem al Bernat i a l’Oliva al seu viatge pel món!

Feu clic a la imatge per accedir al vídeo

No vas poder venir a les portes obertes?

A part de tot el que trobaràs al web i a les xarxes socials, et deixem aquests dos vídeos on pots veure com és un dia a les aules d’I3 i un recull de moments ben divertits de festes, activitats, sortides i colònies.

ARRIBA EL CARNESTOLTES!

Ja tenim aquí al Carnestoltes! Al matí l’han pogut conèixer els i les alumnes d’infantil i a la tarda els de primària.

Ha arribat amb molta gresca, acompanyat de l’alumnat de 6è per fer el pregó i anunciar-nos les consignes i de l’alumnat de 5è amb una batucada!

JA TENIM LES CONSIGNES!

Avui ha vingut el Carnestoltes a l’escola i ens ha dit les consignes que haurem de dur els propers 3 dies! Per cert, us hi esperem a tots divendres a la tarda a la Rua de Carnaval!

CONCERT DE NADAL ’23

El passat dimecres 20 de desembre, tota l’escola vam celebrar el nostre tradicional concert de Nadal. Per a que tingueu un bon record i perquè també pugueu gaudir de les actuacions totes i tots els que no vau poder assistir… aquí us deixem els vídeos de les nadales dels diferents grups. BONES FESTES! Ens veiem al gener!

DOSSIER FAMÍLIES I3

Benvinguts a l’escola Sant Bernat! Aquí podeu consultar el dossier de la reunió inicial amb les famílies d’I3 que hem fet durant aquest mes de juliol.