untitled-3

eleccions

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Més informació: http://agora.xtec.cat/ceip-santbernat/lescola/consell-escolar/

Exposició de llibres antics a la biblioteca

Des de la biblioteca de l’escola volem ensenyar als nostres alumnes què llegien els seus pares i avis quan eres petits. Per aquest motiu, necessitem la vostra col.laboració. Us agradaria ajudar-nos?

La setmana del 14 al 21 de novembre, recollirem els llibres que vulgueu portar degudament identificats amb una fitxa que us donarem i haureu d’omplir. Els llibres estaran en tot moment controlats pels mestres. El dia 28 de novembre podreu passar, amb els vostres fills,  a visitar l’exposició a les 16.30 hores a la sala del menjador de l’escola. Els llibres que ens feu arribar, només cal que acompleixin un requisit, que tinguin més de 30 anys. Us els retornarem el dia 1 de desembre.

exposicio-llibres-antics

CAO

Bon dia!

Com ja heu estat informats, el Club Atletisme Olesa ha organitzat, durant tres diumenges seguits, unes diades esportives on podien participar alumnes de totes les escoles d’Olesa.

Us deixem aquí algunes imatges on surten els nens i nenes de la nostra escola que hi van anar … uns campions tots!!!

També hi podeu trobar un vídeo del cross d’ahir diumenge on surten tots els participants per categories.

(Feu “Click” a la imatge per poder accedir a les fotografies)

logo-cao