llistat de llibres

Hola!

Aquí us deixem el llistat de llibres del curs vinent. Així els podeu repassar, tot i que us recordem que els teniu també a l’informe que us vam donar ahir.

Us esperem ben equipats el curs vinent.

Bon estiu!!!

Gimkana i festa de l’aigua

Com sempre, per acabar el curs, hem passat plegats una jornada d’activitats lúdiques amb una gimkana i la festa de l’aigua.

Us deixem aquí el recull de fotografies.

Lib Dub escola Sant Bernat

Estimades famílies, moltes gràcies per haver vingut aquest matí i per compartir un comiat meravellós amb tots els membres de l’escola. Ha estat una estona plena d’emocions, d’il·lusió i de gresca i xerinola. Us deixem a continuació el vídeo amb el que començava la nostra obra de teatre en el que sortim tots plegats: alumnes i mestres.

GRÀCIES!

Que marxem de colònies!!!

Com ja sabeu, els alumnes de P5, 2n, 4t i 6è marxem de colònies a finals del mes de maig. Així que aquí us deixem un petit vídeo on us recordem què cal fer per preparar-se tot i que us recomanem que us llegiu el dossier que us van fer arribar les mestres!

La resta de l’escola desitgem que us ho passeu d’allò més bé!!!

Sant Jordi

Què bé ho vam passar la tarda de Sant Jordi!

Aquí us deixem les fotos de la entrega de premis i de la obra de teatre. Si algú s’ho va perdre també us deixem la obra sencera que vam gravar!

Volem felicitar als alumnes de 4t i als seus mestres perquè la obra va sortir preciosa! Menció especial pel creador de la mateixa, el José Manuel… quin artista!

Enhorabona també a tots els guanyador i als presentadors dels Jocs Florals. Entre tots vam fer que la tarda sortís genial i vam compartir un any més una diada de Sant Jordi molt maca!

AUCA 2018

Aquí us deixem l’auca d’aquest Sant Jordi. Us recordem que l’hem escrit, produit,dibuixat, doblat i realitzat entre tots els alumnes de l’escola, des de 6è a P3. Enhorabona a tots, sou us artistes!

Tarda de Fútbol Sala i visita del Paco Sedano

L’altre tarda ens va visitar a l’escola el porter internacional i també del Barça, Paco Sedano.

Ens van preparar una sèrie d´activitats esportives els entrenadors de la Federació Catalana de Futbol Sala i com a cloenda de l´activitat van tenir l´oportunitat de compartir experiències amb ell i signar autògrafs.

Des de l’escola volem agraïr tant a la Federació Catalana de Futbol Sala, com al propi esportista, la seva visita, la seva paciència amb tots i la seva col·laboració ja que ens ho vam passar d’allò més bé jugant i xerrant. No tots els dies tens la oportunitat d’aprendre coses d’un esportista d’èlit de la seva pròpia paraula!

Moltes gràcies a tots!!!

(Per veure totes les fotografies de l’activitat dirigiu-vos al bloc de Cicle Superior)

Que ja arriba el Carnestoltes!

El passat divendres a la tarda va venir a veure’ns el rei Carnestoltes! Ens va dir les consignes que hem de seguir durant tota aquesta setmana i com que ens porta tanta gresca i xerinola vam estar ballant tots plegats al pati!

Aquí us deixem les fotografies, esperem que us agradin.