Lib Dub escola Sant Bernat

Estimades famílies, moltes gràcies per haver vingut aquest matí i per compartir un comiat meravellós amb tots els membres de l’escola. Ha estat una estona plena d’emocions, d’il·lusió i de gresca i xerinola. Us deixem a continuació el vídeo amb el que començava la nostra obra de teatre en el que sortim tots plegats: alumnes i mestres.

GRÀCIES!

Que marxem de colònies!!!

Com ja sabeu, els alumnes de P5, 2n, 4t i 6è marxem de colònies a finals del mes de maig. Així que aquí us deixem un petit vídeo on us recordem què cal fer per preparar-se tot i que us recomanem que us llegiu el dossier que us van fer arribar les mestres!

La resta de l’escola desitgem que us ho passeu d’allò més bé!!!

Sant Jordi

Què bé ho vam passar la tarda de Sant Jordi!

Aquí us deixem les fotos de la entrega de premis i de la obra de teatre. Si algú s’ho va perdre també us deixem la obra sencera que vam gravar!

Volem felicitar als alumnes de 4t i als seus mestres perquè la obra va sortir preciosa! Menció especial pel creador de la mateixa, el José Manuel… quin artista!

Enhorabona també a tots els guanyador i als presentadors dels Jocs Florals. Entre tots vam fer que la tarda sortís genial i vam compartir un any més una diada de Sant Jordi molt maca!

AUCA 2018

Aquí us deixem l’auca d’aquest Sant Jordi. Us recordem que l’hem escrit, produit,dibuixat, doblat i realitzat entre tots els alumnes de l’escola, des de 6è a P3. Enhorabona a tots, sou us artistes!

Tarda de Fútbol Sala i visita del Paco Sedano

L’altre tarda ens va visitar a l’escola el porter internacional i també del Barça, Paco Sedano.

Ens van preparar una sèrie d´activitats esportives els entrenadors de la Federació Catalana de Futbol Sala i com a cloenda de l´activitat van tenir l´oportunitat de compartir experiències amb ell i signar autògrafs.

Des de l’escola volem agraïr tant a la Federació Catalana de Futbol Sala, com al propi esportista, la seva visita, la seva paciència amb tots i la seva col·laboració ja que ens ho vam passar d’allò més bé jugant i xerrant. No tots els dies tens la oportunitat d’aprendre coses d’un esportista d’èlit de la seva pròpia paraula!

Moltes gràcies a tots!!!

(Per veure totes les fotografies de l’activitat dirigiu-vos al bloc de Cicle Superior)

Que ja arriba el Carnestoltes!

El passat divendres a la tarda va venir a veure’ns el rei Carnestoltes! Ens va dir les consignes que hem de seguir durant tota aquesta setmana i com que ens porta tanta gresca i xerinola vam estar ballant tots plegats al pati!

Aquí us deixem les fotografies, esperem que us agradin.

Cantata de Nadal

El passat dia 22 vam celebrar la nostra tradicional cantata de Nadal. Us deixem a continuació les fotografies que vam fer dels nostres alumnes cantant!

Esperem que les gaudiu molt i us desitgem que acabeu de passar unes bones festes!

Concurs de la mascota de la Biblio!

Des de la comissió de biblioteca s’ha organitzat un concurs de dibuix per buscar una nova mascota per a la biblioteca. Després de molt rumiar han decidit que la guanyadora és l’Abril Lozano de 6è A. Aquí la veiem amb el regalet que el José Manuel i la Noelia li han donat en nom de tots els membres de la biblioteca.

Enhorabona !!! I a la resta de participants… gracies pels vostres dibuixos! Sou uns artistes!

Oliklak

Estimades famílies,

A l’escola ens hem proposat continuar al projecte Olilklak.

Això permet facilitar el reciclatge de l’oli domèstic a partir de quatre raons fonamentals: l’educació ambiental, l’estalvi a la depuració d’aigua, la transformació de l’oli usat a biocombustible i la creació de nous llocs de treball.

El sistema és força senzill, net i còmode: L’alumne rep a l’escola una ampolla “Claki” per a la recollida d’oli de cuina domèstic, amb una boca ampla i de material resistent.

L’ampolla plena d’oli es porta ben tancada a l’escola, i a canvi rep una nova ampolla buida (no cal buidar l’oli en cap cas). Una entitat social col·laboradora s’encarrega del buidatge dels contenidors, del transport de les ampolles plenes, de la gestió de l’oli, del rentat de les ampolles i del seu retorn a l’escola una vegada ben netes, per ser reutilitzades. L’oli recollit es recupera per a la seva utilització com a biocombustible.

Tots hi tenim molt a dir i fer. Un sol gest al passar l’oli de la paella al “Claki” i evitar que aquest vagi a la xarxa de clavegueram i en definitiva a la Planta Depuradora genera un bon conjunt de beneficis al Medi Ambient.

La recollida serà setmanal, els dilluns a les 09:00h. Els alumnes de 5è encarregats passaràn per les aules per facilitar el canvi de recipient ple per un altre buit. Fem entre tots que aquest petit esforç sigui un gran pas.

RECORDEU: dia de recollida tots els dilluns a les 9.00h.