Que ja arriba el Carnestoltes!

El passat divendres a la tarda va venir a veure’ns el rei Carnestoltes! Ens va dir les consignes que hem de seguir durant tota aquesta setmana i com que ens porta tanta gresca i xerinola vam estar ballant tots plegats al pati!

Aquí us deixem les fotografies, esperem que us agradin.

Cantata de Nadal

El passat dia 22 vam celebrar la nostra tradicional cantata de Nadal. Us deixem a continuació les fotografies que vam fer dels nostres alumnes cantant!

Esperem que les gaudiu molt i us desitgem que acabeu de passar unes bones festes!

Concurs de la mascota de la Biblio!

Des de la comissió de biblioteca s’ha organitzat un concurs de dibuix per buscar una nova mascota per a la biblioteca. Després de molt rumiar han decidit que la guanyadora és l’Abril Lozano de 6è A. Aquí la veiem amb el regalet que el José Manuel i la Noelia li han donat en nom de tots els membres de la biblioteca.

Enhorabona !!! I a la resta de participants… gracies pels vostres dibuixos! Sou uns artistes!

Oliklak

Estimades famílies,

A l’escola ens hem proposat continuar al projecte Olilklak.

Això permet facilitar el reciclatge de l’oli domèstic a partir de quatre raons fonamentals: l’educació ambiental, l’estalvi a la depuració d’aigua, la transformació de l’oli usat a biocombustible i la creació de nous llocs de treball.

El sistema és força senzill, net i còmode: L’alumne rep a l’escola una ampolla “Claki” per a la recollida d’oli de cuina domèstic, amb una boca ampla i de material resistent.

L’ampolla plena d’oli es porta ben tancada a l’escola, i a canvi rep una nova ampolla buida (no cal buidar l’oli en cap cas). Una entitat social col·laboradora s’encarrega del buidatge dels contenidors, del transport de les ampolles plenes, de la gestió de l’oli, del rentat de les ampolles i del seu retorn a l’escola una vegada ben netes, per ser reutilitzades. L’oli recollit es recupera per a la seva utilització com a biocombustible.

Tots hi tenim molt a dir i fer. Un sol gest al passar l’oli de la paella al “Claki” i evitar que aquest vagi a la xarxa de clavegueram i en definitiva a la Planta Depuradora genera un bon conjunt de beneficis al Medi Ambient.

La recollida serà setmanal, els dilluns a les 09:00h. Els alumnes de 5è encarregats passaràn per les aules per facilitar el canvi de recipient ple per un altre buit. Fem entre tots que aquest petit esforç sigui un gran pas.

RECORDEU: dia de recollida tots els dilluns a les 9.00h.

La Castanyada

Hola famílies i alumnes!

Demà com ja sabeu és l’últim dia d’octubre i per tant es celebra la Castanyada i el Halloween. És per això que des de l’escola ens ho prenem com a dia festiu i ho celebrem tant a dintre com a fora del centre amb excursions, activitats i gresca!

Si voleu saber què farem, dirigiu-vos als blocs de cada cicle per saber què ens tenen preparat!

Demà toca gaudir a tope dels companys i dels mestres!!!

1a jornada d’atletisme

El passat diumenge es va portar a terme la primera jornada d’atletisme d’ Olesa, organitzat per la CAO.

Alguns alumnes de l’escola Sant Bernat hi van participar activament i van gaudir d’una matinal practicant activitat física amb nens i nenes d’altres escoles.

La propera jornada serà el diumenge 22 d’octubre. S’hi realitzarà una prova de llançament de pes i un cros escolar.

Resultado de imagen de club atletisme olesa

Campionat d’atletisme al CAO

Com cada any el CAO ( Club atletisme Olesa ) organitza el campionat escolar d’atletisme.

Les proves es realitzaran a les pistes d’atletisme de Les Planes i el calendari de proves és:

1ª jornada de pista:  Diumenge 8 d’octubre: cursa de velocitat, cursa de mig fons i prova de salt de llargada.

2ª jornada de pista:  Diumenge 22 d’octubre: cros escolar i llançament de pes (per alumnes i pares, mares i mestres). Aquest dia es recolliran bricks de llet i cacao en pols per donar al banc d’aliments.

Les proves s’iniciaran a les 10h del matí ( el primer dia haureu d’estar 20 minuts abans per recollir els dorsals ).

Els participants hauran de guardar els dorsals per la resta de proves del campionat.

Gimcana de final de curs!

El dimarts vam fer una gimcana on hi han participat tots els alumnes de l’escola. Els més grans, els de sisè, s’encarregaven d’organitzar i dinamitzar les diferents proves;  els alumnes de cinquè, de conduir els diferents grups, formats per alumnes de tots els cursos, per les diferents proves.

Ens ho vam passar molt bé i vam acabar ben remullats!

En Joan Turu ve a l’escola

Heu vist com tenim el pati de l’escola? Ple de color gràcies a l’il·lustrador Joan Turu.

El passat dijous va venir al nostre centre a dibuixar amb molta traça uns personatges divertits a la paret del nostre pati. Després vam sortir per torns a pintar-ho diferents alumnes de 1r a 6è d’E.P.

Aquí us deixem les fotografies de com ha quedat de maco. Volem donar les gràcies tots els membres de l’escola al Joan Turu per la seva visita, implicació i treball perquè ens ha deixat un pati… ple de color!!!

Una abraçada!

JOAN TURU

Auca de Sant Jordi 2017

Aquí us deixem l’auca d’aquest any. Els dibuixos són els guanyadors del concurs dels jocs florals de cada aula, els textos els han escrit les diferents classes amb ajuda de les mestres i els locutors també són els propis alumnes. Esperem que us agradi!

Fotografies de Sant Jordi

Aquest son els diferents tallers que hem fet durant els dies de Sant Jordi tots els nens i les nenes de l’escola:dd5d097ef94222b4a1d49bbf29c784a1

Aquí us deixem les fotografies dels guanyadors dels jocs florals i de la obra de teatre que van representar els alumnes de 4t:

jocs florals