Mirades d’escola

Hola famílies,

Mirades de l’escola és el vídeo que mostra el dia a dia de la nostra escola. Si cliqueu a la imatge, podreu accedir al vídeo.

Esperem que us agradi!

Preinscripció curs 24-25

Benvolgudes famílies! Si heu de realitzar la preinscripció dels vostres fills/es a la nostra escola de cara al curs vinent 24-25 i necessiteu que us ajudem amb els tràmits, hem habilitat un punt d’acompanyament durant la preinscripció. Podeu trucar al següent número: 977809924 a partir… Llegeix més»

Setmana de la raqueta

Hola famílies.
Aquesta setmana, tot l’alumnat de l’escola han tingut l’oportunitat de participar en unes classes de tenis i pàdel, on han tingut l’oportunitat de millorar les seves habilitats esportives.

Investiguem a primer!

Hola famílies!
A les classes de primer hem volgut començar a investigar sobre quins animals tenim al nostre voltant després de veure aquestes restes… Encara ens queda molt treball i moltes coses per descobrir! Farem d’investigadors i investigadores!

Treballem la robòtica

Com una mesura més d’atenció a la diversitat i amb l’objectiu de desenvolupar el pensament crític i la resolució de problemes, a la comunitat de grans utilitzem la robòtica per crear possibilitats infinites i fer la programació més divertida!