Informació de preinscripció i matricula

17 d’abril de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

+informació

Convocatòries de beques:

– AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR CURS 2024-25
Dates de sol·licitud: del dia 8 d’abril fins al dia 5 de maig de 2024.
Les sol·licituds s’hauran de fer telemàticament mitjançant el següent enllaç: https://anoia.pigaim.cat/inscripcions/ .
Per qualsevol dubte poden trucar al telèfon 93 805 15 85 o enviar un correu electrònic a: aim@anoia.cat

– “Beques del Patronat Garcia Fossas per activitats d’estiu gestionades pel Departament d’Infància de l’Ajuntament d’Igualada”.
Dates de sol·licitud: del 8 d’abril al 6 de maig de 2024
Podeu presentar la sol·licitud:
Telemàticament a través de la plataforma e-Tràmits Igualada https://tramits.igualada.cat, o
Presencialment, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, amb cita prèvia, de dilluns a dijous de nou
del matí a sis de la tarda, i divendres i vigílies de festius de nou del matí a dues del migdia.
Pl. Ajuntament, 1.
Heu de demanar cita al 938 031 950

LIFE-CYCLE

Aquest dijous els alumnes de 4t i 5è de primària hem assistit a l’espectacle “LIFE-CYCLE”  de la companyia DynamO Théâtre  del Quebec que es presenta a la Mostra d’Igualada.

Hem gaudit d’uns moments màgics amb la presència d’un funambulista i la seva bicicleta, que busca les seves arrels familiars.

A l’espectacle, la bicicleta  és un component esencial per mantenir-se en moviment.

FORMACIÓ EN SUPORT VITAL BÀSIC (SVB)

La formació en SUPORT VITAL BÀSIC s’ha convertit en una oportunitat per capacitar a qualsevol persona amb els coneixements essencials per salvar una vida. Quan diem a qualsevol persona, també ens referim als alumnes de primària.
Dotar als nostres alumnes de coneixements en SVB pot… Llegeix més»

A LA COMUNITAT DE GRANS FEM ATLETISME

Des de fa forces cursos, des de l’àrea d’educació física, ens iniciem en l’Atletisme.
Després de treballar amb els alumnes a l’escola, posem el focus en una jornada final a l’estadi atlètic d’Igualada on cadascun d’ells i elles posa a prova les seves capacitats.

La… Llegeix més»

L’ENGLISH DAY A L’ESCOLA!

Last week we celebrated English Day at the school with all the students. The theme was “This is Art”.
First, we watched the video presentation and listened to the song “We call it Art”.
Then we divided into groups and we were working on different art techniques… Llegeix més»

SORTIDA INFINIT

Avui els alumnes de 5è hem gaudit d’un dia ple d’activitat. Durant el matí ens hem remullat a les piscines de l’Infinit i hem gaudit de diferents propostes aquàtiques.

Després hem anat al parc de Puigcornet  a dinar i a jugar.

Ha estat un gran dia, ens ho hem passar molt bé!!!!

L’ORGUE DE SANTA MARIA ÉS ENORME!

En música, l’orgue és un teclat format per múltiples tubs de vent. Tanmateix, l’alumnat de 4t ha tingut l’oportunitat de veure les grans dimensions de l’orgue. L’organista ens ha explicat que tot i semblar un piano, és un instrument de vent on el so es genera a través del pas del vent  pels tubs de diferents dimensions. Actualment el vent és generat per un ventilador elèctric però fa uns 300 anys enrere el vent el produïen manualment. Hem pogut gaudir de l’acústica de composicions que ens ha tocat l’organista. Per acabar d’arrodonir la sortida, hem aprofitat  per anar a fer rocòdroms.