Salut

Malalties:

Creiem molt important assistència continuada a classe, però quan un nen o nena està malalt convé que descansi i que no assisteixi a l’escola per evitar el possible contagi.

Les malalties infeccioses han de ser comunicades immediatament i el malalt ha de restar a casa.

L’aparició de polls o llémenes també ha de ser comunicada al centre i l’alumne ha de restar a casa fins la desaparició total del paràsit. És IMPORTANT que durant tot el curs escolar reviseu periòdicament el cabell dels vostres fills i filles i preneu les mesures oportunes.

Al·lèrgies:

Si algun nen/a té alguna al·lèrgia o algun problema de salut, és MOLT IMPORTANT comunicar-ho al tutor/a i a la secretaria del centre.

Si un nen/a presenta símptomes de malaltia durant la seva estada a l’escola avisarem a la família perquè el reculli i l’atengui degudament.

Accidents escolars:

En cas que algun alumne s’accidenti es seguirà el següent protocol:

Si són petites ferides o rascades es curaran a l’escola i es comunicarà a la família.

Si l’accident és lleu però requereix intervenció mèdica, us avisarem a la família per a que el vingueu a buscar i el porteu al seu metge habitual.

En els casos que es consideri necessari, es demanaran els serveis d’ambulància i una persona responsable, preferentment el tutor /a de l’alumne, l’acompanyarà al centre sanitari, a l’hora que s’informarà a la família.

És MOLT IMPORTANT que estigueu localitzables i tenir els vostres números de telèfon actualitzats comunicant al tutor/a o secretaria qualsevol canvi.