LOGO PETITReunions Inici de Curs

Reunions inici de curs

Certificats Cambridge

Avui han arribat els certificats de les proves de Cambridge. Volem felicitar a tots els/les alumnes que es van presentar. Tots els resultats són molt bons!!! Unes notes espectaculars!!! Felicitats!!!!

Conte Gegants

Amb motiu de la celebració del 25è aniversari de la Colla Gegantera de Blanes, la Colla  ens va convidar a totes les escoles blanenques a participar en l’edició del CONTE IL·LUSTRAT GEGANT que presentaran públicament el dia de Sant Jordi a la parada que fa la… Llegeix més»

Recercaixa 2017

L’ Escola Quatre Vents un any més torna a fer el projecte Recercaixa. Nosaltres, els alumnes de 5è A i 5è B farem el Projecte Recercaixa durant aquest curs. Ens hem organitzat en nou grups que treballem en diferents parts del projecte.
Aquest any ens ajuda… Llegeix més»

Setmana Carnaval

El proper divendres 24 de febrer celebrarem el carnestoltes a l’escola. Aquest any la setmana de carnaval serà una setmana diferent…
Moltíssimes gràcies a tots els pares i mares que participeu en aquesta setmana de carnaval.

Dilluns 20 de febrer (Venècia)
Aquest dilluns 20 de febrer… Llegeix més»