LOGO PETIT
Avui 13 de novembre a les 17h reunió de Cambridge a l’escola, millorem la llengua anglesa dels nostres alumnes. Ens preparem per les proves de Canbridge d’aquest any, us esperem!!

Castanyada 2017

Dilluns 30 d’octubre de 2017
Comencem la Castanyada 2017 a l’escola!!! Aquesta tarda, dilluns 30 d’octubre, alguns alumnes de 6è recullen les castanyes dels seus companys de l’escola vestits de castanyers i castanyeres. Algunes fotografies al següent ENLLAÇ.

Dimarts 31 d’octubre (SORTIDA AL VILAR)
Tota l’escola… Llegeix més»

Projecte Olisses

En col·laboració amb la Fundació ASPRONIS, posem en marxa per segon any el projecte Olisses per a la recollida d’oli usat domèstic. El medi ambient és cosa de tots i des de casa i a l’escola podem contribuir a millorar-lo amb un simple gest: abocant… Llegeix més»

Certificats Cambridge

Avui han arribat els certificats de les proves de Cambridge. Volem felicitar a tots els/les alumnes que es van presentar. Tots els resultats són molt bons!!! Unes notes espectaculars!!! Felicitats!!!!

Conte Gegants

Amb motiu de la celebració del 25è aniversari de la Colla Gegantera de Blanes, la Colla  ens va convidar a totes les escoles blanenques a participar en l’edició del CONTE IL·LUSTRAT GEGANT que presentaran públicament el dia de Sant Jordi a la parada que fa la… Llegeix més»