Conte Gegants

Amb motiu de la celebració del 25è aniversari de la Colla Gegantera de Blanes, la Colla  ens va convidar a totes les escoles blanenques a participar en l’edició del CONTE IL·LUSTRAT GEGANT que presentaran públicament el dia de Sant Jordi a la parada que fa la… Llegeix més»

Recercaixa 2017

L’ Escola Quatre Vents un any més torna a fer el projecte Recercaixa. Nosaltres, els alumnes de 5è A i 5è B farem el Projecte Recercaixa durant aquest curs. Ens hem organitzat en nou grups que treballem en diferents parts del projecte.
Aquest any ens ajuda… Llegeix més»

Setmana Carnaval

El proper divendres 24 de febrer celebrarem el carnestoltes a l’escola. Aquest any la setmana de carnaval serà una setmana diferent…
Moltíssimes gràcies a tots els pares i mares que participeu en aquesta setmana de carnaval.

Dilluns 20 de febrer (Venècia)
Aquest dilluns 20 de febrer… Llegeix més»

Maleïts polls (recomenat)

Benvolguts pares, mares i/o tutors:
Degut a que s’han detectat polls en alguna classe del nostre centre i per tal d’evitar la seva propagació, els recordem les precaucions que s’han de prendre al respecte:

• Revisar el cabell per veure si hi ha algun poll o llémena. En… Llegeix més»

CANTATA NADAL 2016

Avui han començat les cantates de nadal. Comencem a introduir alguns vídeos del dia d’ avui, no són els únics. En els propers dies podreu veure totes les fotografies i vídeos realitzats.
DILLUNS 19 DE DESEMBRE
Al mati comencen les cantates de nadal els nostre alumnes d’educació… Llegeix més»

Projecte Olisses

En col·laboració amb la Fundació ASPRONIS, posem en marxa des de l’escola el projecte Olisses per a la recollida d’oli usat domèstic. El medi ambient és cosa de tots i des de casa i a l’escola podem contribuir a millorar-lo amb un simple gest: abocant… Llegeix més»