Vídeos: Quina feina fa l’AMPA?

L’AMPA ha inaugurat un canal a Youtube! A partir d’ara, en aquest espai hi trobareu vídeos sobre les moltes activitats que organitzem les mares i pares de l’escola.

Durant els dies previs a l’assemblea general del dissabte 29 de setembre anem penjant diferents vídeos on membres actius de l’AMPA i els seus fills expliquen en què consisteixen les diferents comissions. A veure si en trobeu una que us atragui i us hi apunteu, que sempre falta gent!

Segueix l’actualitat de l’AMPA a les xarxes socials

L’AMPA del Puigberenguer té presència a diverses xarxes socials i disposa d’un apartat a la web de l’escola, des d’on podeu seguir tota l’actualitat del centre:

www.facebook.com/puigberenguer

www.instagram.com/epuigberenguer