TALLER DE BOCCIA A CICLE SUPERIOR

Donat que aquest any el tema de l’escola són els Jocs del Mediterrani, al Cicle Superior ens vam proposar d’acostar als alumnes, l’experiència de participar, en aquest cas, en un esport olímpic adaptat com és la Boccia. Durant els mesos d’octubre i novembre, per tant, els alumnes de 5è i 6è han participat o participaran en un taller de Boccia, que porten a terme els usuaris del Centre Ocupacional d’AMPANS a les escoles de Manresa i comarca.

La Boccia és un joc creat per a persones amb capacitats diverses, inspirat en un joc italià anomenat Bocce d’on prové el nom. Aquest esport forma part dels esports paralímpics des de l’any 1984. Hi ha diferents categories i modalitats, segons el tipus de jugador, donades les seves característiques físiques.

A més de conèixer un esport paralímpic, la participació en aquest taller, permet als alumnes viure una experiència d’intercanvi i aprenentatges molt especial, tal i com podeu veure en les imatges.

Tot seguit us deixem una mostra d’imatges dels grups de 5è A i 5è B que ja han participat en aquest taller. Els propers 14,16 i 23 de novembre tindran lloc les sessions de Boccia per als grups de 6è A, 6è B i 5è C, respectivament.