PEDALADA 2015

Pedalada2015El proper diumenge 22 de novembre farem la Pedalada de l’escola curs 2015-16
Oberta a tots els alumnes i familiars de l’Escola.
Lloc de trobada: Bosc del Suanya
Hora trobada: 10:00
Sortida: Després d’una breu explicació, sortirà primer el grup del circuit llarg cap a les 10:30. I tot seguit sortirà el grup del circuit curt, cap a les 10:45.
Dos circuits aptes per a tothom:

• Curt -> 5Kms comencem amb lleugera pujada, però serà camí fàcil i ample. Recomanat des de P3 (acompanyats) fins a 2n, i per a ciclistes ocasionals. També recomanat per a fer a peu.
  • Llarg -> 15Kms amb pujada inicial, forta baixada, i tornada per circuit pla al costat de la riera de Rajadell fins a l’arribada.

Els dos circuits ens trobarem al Mas Portell on us proposem fer un dinar conjunt. Cal que confirmeu assistència i que us apunteu per a reservar plaça pel dinar. El menú és el següent:

• Adults (10€) – Amanida, Graellada o Paella a escollir, Postres i Beguda.
  • Nens (8€) – Entrant, Botifarra amb patates, Postres i Beguda

Recordeu fer la vostra inscripció abans del proper dijous 19 de novembre (mitjançant l’enllaç que heu rebut per correu electrònic). És molt important, sobretot si us voleu quedar a dinar, per tal de poder fer les previsions de menjar.