BON ESTIU!!!

fi-cursJa s’ha acabat el curs 2016-17!

Sembla que va ser ahir que els més petits de l’escola feien les seves primeres passes en la nostra escola… i ja estan amb ganes i il·lusió de fer P4 d’aquí uns mesos!

I què podem dir, dels alumnes de sisè? Van començar el curs amb nervis i neguits, i amb el protagonisme de ser els més grans de l’escola… i ara comencen una nova etapa a l’Institut on els desitgem moltíssima sort!

Tots els alumnes, de qualsevol curs, han compartit sensacions, vivències, experiències… amb els seus companys i mestres, i han crescut vivint l’aventura d’aprendre!!!

bon-estiu-091

Tota la comunitat educativa de l’escola volem desitjar-vos a tots els alumnes i famílies que gaudiu de molt bon estiu!

Ens retrobem el proper dia 12 de setembre, amb ganes de començar un nou curs amb il·lusió i entusiasme!!!

A principis de setembre anirem penjant en aquesta pàgina web més informació relativa al nou curs 2017-18.