AUDICIONS

Aquest trimestre vam començar les audicions d’entrada a l’escola sentint la cançó “Iguals” que ens diu que tot i que semblem diferents no ho som pas tant i que compartint el joc, la vida… descobrirem que en aquest món hi ha lloc per a tots i podem viure millor.

Vam seguir amb la cançó “Cercles” de Sopa de Cabra que dóna nom al disc amb què han tornat a l’escena musical el 2015. Adjuntem l’enllaç:

La setmana passada vam  sentir “L’hivern” de Vivaldi.

Adjuntem dos enllaços. En el primer video es pot veure què volia transmetre’ns Vivaldi amb aquesta música. En el segon podem observar tota la corda com interpreta  aquesta peça.

Amb l’arribada al Carnestoltes, aquesta setmana durant les entrades a l’escola, sentirem diverses cançons que hi fan referència.