Menjador (nova versió – NO PUBLICADA)

Menú per a Imprimir

Cliqueu l’enllaç del mes actual, per a descarregar-vos els últims menús.

Setembre Octubre Novembre Desembre Gener
Febrer Març Abril Maig Juny

El Menjador del Puigberenguer

L’escola Puigberenguer compta amb un servei de cuina propi, amb un fantàstic equip que prepara cada dia un menú equilibrat i sa per a els alumnes que es queden a dinar.

Els menús són preparats per una dietista, i contenen aliments ecològics i de proximitat.

La cuina

[FOTO/S]

El menjador i àrea de descans dels petits

• Els alumnes de P3 i P4 disposen d’un menjador per a ells sols.
  • Després de dinar, els alumnes de P3 van a una sala a fer la migdiada.
  • Els alumnes de P4 i P5 tindran una estona per a relaxar-se.
  • [FOTO/S]

El menjador dels grans

[FOTO/S]

I després de dinar

Després de dinar, els nens de P3 tenen una sala per a fer la migdiada.

Els nens de P4 i P5 tenen una estona per a relaxar-se i dormir si volen.

Els monitors del menjador, s’encarreguen d’entretenir els altres nens i nenes, fins a l’hora de tornar a l’escola.

[[FOTOS]]

Normes del Servei de Menjador

Cada alumne que es quedi a dinar, haurà de tirar a les 9h del matí, a una de les dues busties vermelles, un tiquet de menjador. No es podran posar papers en blanc. Si algú es descuida el tiquet, haurà de trucar a l’escola el mateix dia abans de les 11h.

El preu de cada tiquet pel curs 2017/18 és de 5,70 €. El preu ha estat ajustat al màxim per la comissió de menjador i aprovat en Consell Escolar, i inclou el dinar i el servei de monitors de menjador, entre les 12:30h i les 15:00h (de 13:00h a 15:00h els dies de jornada intensiva).

Compra de tiquets (al menjador de l’escola) :

• Preu : 5,70 € cada tiquet de menjador
  • Horari de compra :
    • Els dimarts al matí de 8:50h a 9:30h
    • Els dijous al matí de 8:50h a 9:30h
    • Els dijous a la tarda de 16:20h a 17:30h.
  • Cal comprar un mínim de 10 tiquets.
  • Es poden pagar en efectiu o amb tarja de crèdit.

Si un alumne que faci ús del servei de menjador ha de sortir de l’escola en el temps comprès entre les 12.30 i les 15.00 h, cal que porti la conformitat dels pares per escrit.

Si algun alumne patís dificultats en l’adaptació al menjador, la família serà avisada per telèfon o bé per correu electrònic.

El menjador no fa menús de règim ni dóna medicacions.

Cal comunicar al servei de menjador si algun nen té alguna intolerància o al·lèrgia, per a que es tingui en compte a l’hora de dinar.

Per parlar amb la Joana, la coordinadora d’aquest servei, podeu passar per l’escola tots els matins de 10 a 11 h. Si heu de fer alguna observació puntual, anoteu-la al darrera del tiquet.

Si els dies de jornada intensiva, les famílies volen autoritzar als germans grans, a recollir els germans petits i marxar sols cap a casa, sota la responsabilitat de la família,  Podeu omplir el [[SEGÜENT IMPRÈS]].