MENJADOR

Menú per a Imprimir

Cliqueu l’enllaç del mes actual, per a descarregar-vos els últims menús.

Setembre Octubre Novembre Desembre Gener
Febrer Març Abril  Maig Juny

Activitats Abril 2018

El Menjador del Puigberenguer

L’escola Puigberenguer és de les poques escoles de Manresa que compta amb un servei de cuina propi, amb un equip de cuineres, que prepara cada dia un menú equilibrat i sa per a els alumnes que es queden a dinar.

Els menús contenen aliments ecològics i de proximitat i són variats i equilibrats, i revisats pel Departament de Salut, dins el Programa de revisió de programacions de menús escolars a Catalunya (PReME).

Els alumnes de P3 i P4 disposen d’un menjador per a ells sols. Més tard, els alumnes de P3 van a una sala on dormen després de dinar. Els alumnes de P4 i P5 tindran una estona per a relaxar-se.

Normes del Servei de Menjador

Cada alumne que es quedi a dinar, haurà de tirar a les 9h del matí, a una de les dues busties vermelles, un tiquet de menjador. No es podran posar papers en blanc. Si algú es descuida el tiquet, haurà de trucar a l’escola el mateix dia abans de les 11h.

El preu de cada tiquet pel curs 2017/18 és de 5,70 €. El preu ha estat ajustat al màxim per la comissió de menjador i aprovat en Consell Escolar, i inclou el dinar i el servei de monitors de menjador, entre les 12:30h i les 15:00h (de 13:00h a 15:00h els dies de jornada intensiva).

Compra de tiquets (al menjador de l’escola) :

• Preu : 5,70 € cada tiquet de menjador
  • Horari de compra :
    • Els dimarts al matí de 8:50h a 9:30h
    • Els dijous al matí de 8:50h a 9:30h
    • Els dijous a la tarda de 16:20h a 17:30h.
  • Cal comprar un mínim de 10 tiquets.
  • Es poden pagar en efectiu o amb tarja de crèdit.

Si un alumne que faci ús del servei de menjador ha de sortir de l’escola en el temps comprès entre les 12.30 i les 15.00 h, cal que porti la conformitat dels pares per escrit.

Si algun alumne patís dificultats en l’adaptació al menjador, la família serà avisada per telèfon o bé per correu electrònic.

El menjador no fa menús de règim ni dóna medicacions.

Cal comunicar al servei de menjador si algun nen té alguna intolerància o al·lèrgia, per a que es tingui en compte a l’hora de dinar.

Per parlar amb la Joana, la coordinadora d’aquest servei, podeu passar per l’escola tots els matins de 10 a 11 h. Si heu de fer alguna observació puntual, anoteu-la al darrera del tiquet.

Durant el primer trimestre es donaran uns impresos per tal d’autoritzar als germans grans a recollir els petits i marxar sols cap a casa amb la responsabilitat de la família en els dies de la jornada intensiva.