CANTÀNIA

“La nit dels malsons” és el títol de la Cantània d’enguany.

Aquesta cantata serà cantada per uns 50.000 nens/es de cursos d’entre 3r i 6è de primària, entre els mesos d’abril, maig i juny de 2017 a l’Auditori de Barcelona, El Vendrell, Figueres, Granollers, Manresa, Mataró, Olot, Sant Cugat del Vallès, Vic, Vilafranca del Penedès, Cadis, Madrid, Parla, Saragossa, Sevilla, Valladolid i fins i tot a Guimaraes (Portugal) i diverses localitats d’Alemanya (Biefeld, Koblenz i Neustadt)

Amb música d’Àlex Martínez, text de Marta Buchaca i sota la direcció musical d’Elisenda Carrasco, Oriol Castanyer, Montse Meneses i Josep Prats, els alumnes de 5è de la nostra escola van pujar a l’escenari del teatre kursaal aquest dimarts 23 de maig, deixant a tots els assistents molt emocionats amb la seva actuació.

L’escenari era ple d’infants! Els nostres alumnes van compartir aquesta cantata amb alumnes d’altres escoles del Bages: Escola Sant Jordi (Navàs), escola Joncadella (Sant Joan de Vilatorrada), escola Catalunya (Navarcles), FEDAC (Súria), escola Mare de Déu de Montserrat (Súria), escola L’Olivar (Castellnou de Bages) i l’escola Puigsoler (Sant Vicenç de Castellet)

Des d’aquest espai volem felicitar a tots els artistes que van fer possible un espectacle tan bonic i emotiu, especialment als nostres alumnes i a la mestra de música, Teresa Trullàs, per dedicar-se amb passió i ser capaç de traslladar-la als alumnes fent que visquin la música gaudint-la.

Al llarg de la setmana el kursaal es continuarà omplint de veus infantils que amb la seva il·lusió venceran totes les pors omplint de somnis i colors les nostres vides!

MOLTES FELICITATS!!!!!

DSCN9934