CASTANYADA A EDUCACIÓ INFANTIL

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els més xics de l’escola hem celebrat la castanyada!!!

Convertits en cuiners, vam elaborar panellets que estaven boníssims! Vam tenir la sort de rebre la visita de la castanyera, que va portar moltes castanyes per tots els alumnes de l’escola. Vam anar a veure als ajudants de la castanyera, que havien tallat les castanyes i les estaven torrant… Aquests ajudants eren pares i mares d’alumnes de l’escola que van fer una gran feina!!!

Per fer la festa més grossa, vam convidar als nostres familiars perquè tastessin aquests panellets, les castanyes torrades, moniatos… Vam poder ballar un parell de danses plegats i després vam poder ensenyar les nostres classes i passejar pel passadís i les diferents aules per veure les exposicions de moniatos disfressats i les ambientacions.

Diuen que “Quants més serem, més riurem!, i aquesta vegada va ser ben cert! Moltes gràcies a tots per venir a acompanyar-nos i fer de la castanyada una bonica celebració!