TROBADA AMPA (RESUM)

21 de setembre, 4.30 de la tarda … o una mica més tard … comença l’assemblea de l’AMPA del curs 2013-2014.

Aquest any l’assemblea anual de l’AMPA ha canviat de dia i d’hora. S’ha fet en un horari més familiar, amb l’opció de venir amb els nostres fills i filles que han pogut estar jugant al pati de l’escola amb jocs i vigilats per monitors. Mentrestant, el menjador de l’escola estava ple de pares i mares, una mica més d’un centenar. La Teresa, la presidenta de l’AMPA ha presentat a la Junta i s’ha començat amb els aspectes més formals. Hem repassat els pressupostos, hem aprovat l’acta de l’última assemblea i llavors hem vist un vídeo representatiu de les moltes coses que fa l’AMPA de l’escola.

L’objectiu: rememorar bons moments, fer balanç de la molta feina feta en el curs anterior i presentar una mica la feina de les diferents comissions per tal d’engrescar a gent que encara no hi forma part, a posar-hi el seu granet d’arena. Les comissions sempre estan obertes a noves incorporacions, però algunes, a més, les necessiten pel relleu que comporta el creixement dels nostres fills.

L’assemblea ha estat dinàmica, tot i tenir parts una mica més feixugues, però com deia la Dolors: “un cop a l’any s’han de fer”.

Un cop tots hem estat informats, i hem tingut oportunitat de fer preguntes i resoldre els nostres dubtes, ens han recordat que cada mes hi ha una reunió de l’AMPA i que tots els pares i mares de l’escola hi estem convidats. Si hi podem anar cada mes, fantàstic, i si només n’hi podem anar uns quants, doncs endavant. Perquè a les reunions mensuals de l’AMPA s’hi tracten temes importants, s’hi decideixen coses i és el lloc perfecte per informar-se de tot el què passa a l’escola. Després de tot això hem sortit tots al porxo on hem pogut fer un bon berenar i parlar entre nosaltres amb tranquil·litat. Ha estat una manera plàcida de retrobar-nos després de l’estiu, i xerrar sense presses.