LES MUNTANYES DE MONTSERRAT

LES MUNTANYES és el tema escollit aquest curs per donar nom a les classes de la nostra escola.

A Parvulari vam pensar que havíem de triar una muntanya que fos propera i que tingués sentit pels vostres infants. I què millor que MONTSERRAT, que la veiem cada dia quan sortim al pati?

Vam decidir que cada classe podia tenir el nom d’una de les seves agulles, i només buscant informació sobre aquestes ja vam aprendre moltes coses!

A cada nivell hem fet activitats similars i altres de diferents per apropar-nos a la nostra muntanya.Aquí us expliquem algunes d’elles:

Els nens i nenes de P3 A, LA CADIRETA, i els de P3 B, LA FORADADA, van elaborar conjuntament un mural de la muntanya de Montserrat estampant pintura. En aquesta silueta es veuen clarament la Cadireta i la Foradada. També van saber la història d’un gegant que segur que també us l’han explicat a vosaltres, oi?

Els nens i nenes de P4 (CAVALL BERNAT I LES AGULLES) van pujar a l’autobús, al tren i al tren cremallera per anar fins a les muntanyes de Montserrat. I es van trobar amb el Gegant!!! (L’Agulla del Gegant Encantat).

Els nens i nenes de P5 (LLOROS, AGULLA DEL PINGÜÍ, PIC DE L’ELEFANT) van modelar amb fang i vam fer una escultura de totes les agulles de Montserrat. Jugant amb el llenguatge també van fer rodolins amb els noms de les nostres agulles que acompanyen aquesta escultura.

Esperem que veient aquestes fotografies amb els vostres fills us expliquin moltes coses més!

LES MUNTANYES DE MONTSERRAT on PhotoPeach