ASSEMBLEA AMPA

Dijous 4 d’octubre. Aquesta nit amb l’assemblea anual de l’AMPA s’ha donat el tret de sortida oficial de la tasca que porta a terme l’anomenat familiarment TGPME (Tot el Grup de Pares i Mares de l’Escola).

Hi havia els membres de la Junta, el president sortint i la presidenta entrant, representants de les diferents comissions, els incondicionals de sempre i pares i mares que venen a vegades o d’altres que venien per primer cop. També hi havia aquell “bon rotllo” de: som aquí perquè volem participar de la vida escolar dels nostres fills.

Fem un repàs de les múltiples activitats realitzades durant el curs 2011-2012.

S’ha fet una àmplia explicació de qui som i què fem, i s’ha recordat que totes les comissions tenen les portes obertes a acollir nous membres que tinguin ganes d’aportar un granet de sorra. També s’ha fet especial èmfasi en el fet que algunes d’aquestes comissions “necessiten” un relleu. I és per això que es convida a tots els pares i mares de l’escola a participar. Tots som AMPA, no només els que anem a les reunions, ni tan sols els que participem en l’organització de les coses que es fan a l’escola.