RGPD

Informació bàsica sobre protecció de dades.

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679, Reglament General de Protecció de Dades (RGPD) us informem el següent:

• Responsable: AFA Escola Puigberenguer, Carrer Núria S/N – 08242 Manresa, ampapuigberenguer@gmail.com
  • Finalitat: Gestió i serveis oferts als alumnes i les seves famílies. Informar d’activitats relacionades amb l’escola i AFA.
  • Legitimació: Consentiment de l’interessat Destinataris En el cas d’extraescolars, servei despertador i casals, es cediran els noms dels alumnes i dades bàsiques de contacte a les empreses/professionals per poder desenvolupar l’activitat.
  • Drets: Accedir a les dades, rectificar-les, suprimir-les, sol·licitar-ne la portabilitat, oposar-se al tractament i sol·licitar-ne la limitació
  • Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web http://agora.xtec.cat/ceip-puigberenguer/afa/rgpd/

Responsable

Qui és el responsable del tractament de les vostres dades?

• Identitat: AFA Escola Puigberenguer
  • Adreça postal: Carrer Núria SN – 08242 Manresa
  • Adreça electrònica: ampapuigberenguer@gmail.com

Finalitat

Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals?

L’AFA del Puigberenguer utilitza les dades dels alumnes de l’escola i els seus tutors, per la gestió econòmica de l’AFA, poder tenir un registre de socis, i per poder organitzar i gestionar activitats i serveis als alumnes i famílies de l’escola.

Utilitzem els contactes dels tutors per posar-nos en contacte amb ells en cas d’incidències o necessitat de contactar-hi.

Enviem informació mitjançant correu electrònic i/o telèfon, segons preferències de l’interessat, de les activitats i informacions rellevants de l’escola i de l’AFA.

Quant de temps conservarem les vostres dades?

Les dades personals proporcionades es conservaran fins que l’interessat no en sol·liciti la supressió

Legitimació

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
Consentiment de la persona interessada. La persona interessada pot retirar el consentiment en qualsevol moment.

Destinataris

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Quins són els vostres drets?

Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió, oposició al tractament i sol·licitud de limitació.

Com podeu exercir els drets?

Presentant un escrit adreçat a AFA Escola Puigberenguer (Carrer Núria S/N – 08242 Manresa)

Heu d’indicar clarament a la vostra sol·licitud quin o quins drets exerciu.

Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a
presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

Categories de les dades

Quines categories de dades tractem?

• Dades identificatives

Procedència

Com hem obtingut les vostres dades?

En cas de tenir el vostre consentiment, l’Escola Puigberenguer ens cedeix les dades bàsiques de l’alumne (Nom, Cognoms i Classe) i les dades de contacte del tutor (Nom, correu electrònic i telèfon)

Més informació a :