GRAN PARTICIPACIÓ EN EL SEGON MERCAT DE ROBA DEL PUIGBERENGUER

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat divendres 23 d’octubre de 2015 va tenir lloc el segon mercat de roba que es feia a l’Escola Puigberenguer organitzat per la Comissió de Solidaritat de l’AMPA.

Va ser un èxit en tota regla !!

Mares i pares ens va abocar a aportar peces de roba de forma gratuïta, se’n van recollir moltes caixes. Les peces de roba es van classificar i es van posar a la venda al preu d’1€ per peça. Tot va estar acompanyat per sis olles de xocolata per la mainada. Durant un hora de mercat es van recollir fins a 211€ que aniran a parar al Fons solidari de l’Escola. S’està contactant amb diferents centres de Manresa on recullen roba per a gent necessitada per entregar la roba que no es va arribar a vendre.

La Comissió de Solidaritat dóna les gràcies a tothom per la seva col·laboració i participació!

Tot seguit podeu veure unes quantes imatges del mercat: