Extraescolars i casals d’estiu

Extraescolars

Des de la comissió d’extraescolars de l’AMPA del Puigberenguer, cada curs es programa un gran ventall d’extraescolars per als alumnes de l’escola, adaptades i segmentades per edats i motivacions esportives i artístiques.

Les extraescolars es realitzen de 16:30h a les 17:30h i es porten a terme per monitors especialitzats. Al finalitzar les classes, els monitors recullen els nens a les aules i els acompanyen on es realitza l’activitat extraescolar. Totes les extraescolars es realitzen dins el recinte de l’escola.

Casals d’estiu

Cada any la comissió de casals i servei despertador de l’AMPA, prepara casals d’estiu per als nens i nenes interessats. Amb monitors que els preparen divertides activitats i tallers, excursions i activitats d’aigua per no passar tanta calor.

• Dates
    • Última setmana de juny
    • Tot el mes de juliol
    • Primeres setmanes de setembre
  • Horari
    • Opció matí : De 9:00 a 13:00
    • Opció matí i dinar : De 9:00 a 15:00
  • Extres
    • Acollida matí : De 8:30 a 9:00 (si hi han apuntats suficients nens)
    • Acollida migdia : De 13:00 a 13:30h

Jornada intensiva

Durant els últims dies de juny, a l’escola es fa jornada intensiva, i els nens i nenes pleguen a les 13:00h o a les 15:00h si es queden a dinar.

Per ajudar a les famílies amb problemes d’horari des de l’AMPA es preparen activitats des de les 15:00h fins a les 17:00h