Comissió de Famílies

L’objectiu d’aquesta comissió és enfortir el vincle entre totes les famílies de l’escola per consolidar la comunitat educativa. Les famílies participen a l’escola sumant valors i experiències als aprenentatges dels infants.

La participació de les famílies s’emmarca en el context proper però també té una perspectiva global. És per això que cerca col·laborar amb entitats que treballen per la justícia social i ambiental.

Per assolir aquest objectiu la comissió de famílies pretén vincular els neguits i aspiracions d’uns amb les potencialitats i els talents d’altres.

Seguint aquests plantejaments, famílies de l’escola han organitzat, per altres famílies: mercats d’intercanvi, cursos de català, l’Hora del conte, esmorzar intercultural,… I han dut a terme activitats en col·laboració amb el Banc d’Aliments, la Creu Roja, Mans Unides. Algunes de les activitats han sigut en benefici del Fons Solidari de l’AFA.