BON NADAL I FELIÇ 2016

postal2015 DAVANT2 copia

Tota la comunitat educativa us volem desitjar un Bon Nadal i un feliç 2016 amb la nostra postal, enguany elaborada pels alumnes de cicle inicial.

postal2015 DARRERE2 copia

ELS MESTRES CANTEN NADALES

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Lúlitm dia d’escola del trimestre va ser molt emocionant fent cagar el Tió i jugant a l’amic invisible!!!
Per concloure el matí, els mestres de l’escola van fer un petit concert de nadales on vam poder assistir els alumnes de l’escola i gaudir d’aquestes cançons.

• Llegeix més»

VACANCES DE NADAL

guirnaldas-navidad5-source_rh4

Benvolgudes famílies,

Us recordem que el dimarts 22 de desembre farem jornada intensiva:

• de 9h a 13h pels que NO es queden a dinar i
  • de 9h a 15h pels que facin ús del servei de menjador.

Tornarem el 8 de gener!

BONES FESTES!!!

L’Escola

TióArbre de nadal

NADALES DE L’INSTITUT LLUÍS DE PEGUERA

El passat dilluns 14 de desembre varen venir els alumnes dels primers cursos d’ESO a cantar-nos unes quantes nadales. Entre ells, hi havia antics alumnes de l’escola. Aquí us deixem una mostra en imatges:

NOVA DATA DELS PASTORETS

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que la representació dels Pastorets, que hem hagut de suspendre avui, es farà el proper dimarts dia 22 de desembre en els mateixos horaris que hi havia establerts per avui.

Esperem que ens vagi molt bé el proper dimarts!

L’escola

IMPORTANT: ANUL·LACIÓ REPRESENTACIÓ DELS PASTORETS DE SISÈ

Benvolgudes famílies,

Avui no podrem realitzar els Pastorets a càrrec dels alumnes de sisè, donat que hi ha hagut un problema aquesta nit a l’estructura física de l’edifici del Conservatori.

Per motius de seguretat queda totalment prohibit entrar-hi.

Ja avisarem de com i quan podrem fer la representació; queda, per tant, ANUL·LADA fins a nou avís.

Sentim molt tot aquest enrenou.

Salutacions,

L’escola

RECOMANACIONS DE LLIBRES

LA BIBLIOTECA CAVALL FORT US DESITJA MOLT BON NADAL I BONA LECTURA
Llibres recomanats:
NADAL 2015

A partir de 3 anys:

• UN DIA DE NEU

Jack Keats, Ezra. Edit. Lata de Sal

• EL REI DE LA CASA

Altes, Marta. Edit. BlackieBooks

• SUBMARÍ AL RESCAT

Copons, Jaume. Edit. Combel

• L’AUTOBÚS

Dubuc, Marianne. Edit. Tramuntana

EXTRAESCOLAR LEGO ROBOT

Aquest trimestre amb els nens de 5è hem construit un robot i hem programat que seguís un circuit donat, tot fent els sons i les llums que nosaltres volíem.
També li vam afegir tot de complements i vam veure com funcionaven.

Amb els de 3r i 4t hem fet un munt de robots, des d’un cocodril fins a una baldufa, programant cada robot perque fes una cosa diferent. En el cas de la baldufa vam crear les nostres pròpies variants (se’n veuen algunes a les fotos). També hem muntat un avió que li vam fer girar les hèlices, i una grua que vam programar que aixequés un gegant.

LES EMOCIONS A P5

Dins del treball de regulació de les emocions que fem a  P5, hem tingut la col·laboració de la Màrcia, la mare del Juli, que ens ha fet una sessió de mindfulness  amb els grups dels Yakaris i els Barrufets.

EXPOSICIÓ COL·LECCIÓ DE CÒMICS

Del 16 al 20 de novembre hem tingut a la biblioteca l’exposició de la magnífica col·lecció de còmics del Just Cortés.