Premi Baldiri Reixac al projecte: “una passejada pels sectors econòmics”

baldiri3

Aquest curs els alumnes de cicle superior hem guanyat un premi Baldiri Reixac pel projecte: “una passejada pels sectors econòmics”. Aquest projecte interdisciplinari té com a objectiu que els i les nostres alumnes coneguin de manera vivencial els tres sectors econòmics que podem trobar a Manlleu. És un projecte competencial i proper a la realitat de l’alumnat, perquè els coneixements s’adquireixen amb unes activitats totalmente pràctiques. És un projecte transversal de totes les àrees d’aprenentatge. El títol neix precisamente perquè ha estat “passejant” per la ciutat de Manlleu que s’han treballat els sectors econòmics.

El treball s’ha realitzat utilitzant les noves tecnologies: ordinadors, tablets i pissarres digitals.

Volem agraïr a la Fundació Carulla l’atorgament d’un premi Baldiri Reixac als alumnes i també fer extensiu aquest agraiment als lloc que vam visitar : Serradet de Barneres, Mimcord i TAC Osona. A més de Mares Mon i els paradistes del Mercat del dilluns.

baldiri10Podeu veure el projecte: sectors econòmics.